Fargesprak.



Jeg vet ikke helt hvorfor, men fugl nummer fire og seks fra høyre i det første bildet pluss fugl nummer to rett fram i bilde nummer to gjør liksom bildene komplette. Noe i uttrykkene deres får meg til å tro at de er på et litt høyere intellektuellt nivå enn de andre. Eller stikk motsatt, når jeg tenker meg om. Kanskje det faktum at de hadde hodene rettet mot meg i det bildene ble tatt gjør at jeg tenker slik om dem. Hva vet vel jeg. Av en eller annen grunn er disse to et par av de få bildene jeg er fornøyd med også. Kanskje det er fargene som gjør det. Kanskje det er det at de ble tatt i dyrebutikken på Strømmen storsenter da jeg var der sammen med JølleBølle og hennes lillesøster. Eller kanskje fordi det rett og slett er fugler med fargefulle fjær.

1 kommentar:

  1. Suverent. Fargesprak. Bedre kan det ikke sies. Bloggen din gjør dagen min.

    SvarSlett