Store hopp i støvletter.


Jeg har brukt stort sett alle friminuttene de siste dagene på å spille Mega Jump med resten av nerdene på skolen. For en stor gjeng med surrehuer og nerder det finnes i denne dyrehagen vi kaller ungdomsskole. Jeg tuller ikke når jeg sier at majoriteten sitter med sine iPhones og iPods og spiller spill. Ellers har jeg pådratt meg både feber og vondt over alt, og det er så herlig å vite at jeg skal på stevne på lørdag. Men jeg skal nok overleve. Åh, painkillers. Jeg har også kjøpt støvletter i dag - skråstrek - min mor nærmest tvang meg med for å kjøpe "skikkelige" sko, da hun mener at det enda er litt tidlig for tøysko. Men det ble et veldig bra resultat da, jeg digger skoene. Supermamma er super og overrasket meg med milkshake. Best? Å, ja.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar