Morsomme historier.


Jeg har så mye gøy å fortelle deg. Som da jeg møtte på bærumsguttene X og Nikolai i Arkaden, som at lillesøster har konfirmert seg, som at han fine har holdt ut med meg, meg selv og jeg i ett helt år. Som at jeg har begynt i andre klasse, at jeg har fysikk, kjemi, r-matte og biologi, som at jeg stortrives med fagkretsen min, og er storfornøyd med lærerne mine i år også. Jeg har også vært hos legen og beinet mitt har de dratt i alle mulige vinkler, de har tatt ultralyd av det, og jeg har sett en irritert sene og løse beindeler i kneet. Trodde ikke det gikk an å ha både slatters og jumpers knee på samme kneet, men javel, det er bare livstruende i den forstand at jeg ikke får trent skikkelig før det er bra. Men alt dette skal jeg fortelle deg når jeg har såpass med overskuddsenergi at jeg gjør noe annet enn å se på House og sitte med nesen i skolebøkene mine på t-banen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar