Når det blir varmt og fint.


Jeg skal tjene nok penger til et skikkelig kamera og et skikkelig redigeringsprogram. For det er så demotiverende å ha så mange innmari gode ideer, og å ikke kunne sette de til livs grunnet manglende utstyr. Jeg ser flinke mennesker som får til nettopp det, slike som dette og dette mennesket, som får til å fange øyeblikkene akkurat slik de vil. Så fort jeg tjener nok penger og det blir skikkelig varmt og fint og denne kulden forsvinner fra brystkassa, da skal jeg få mine fine venner til å stille opp foran kamera, da skal jeg formidle alle disse fine og flotte ideene mine. Da skal musikken på øra spilles på høyeste volum, ordene skal smeltes om til lange tekster igjen og gleden skal sprudle som vann i fontena på Spikersuppa.

For øvrig sitter jeg her og ser på at lesertallene synker, og det er jammen ikke så rart heller egentlig.

2 kommentarer:

  1. Awww, det varmer hjertet mitt!

    SvarSlett
  2. aw, gleder meg :D bilder er fint, og du er flink! Om du syns canon eos 550D er bra nok utstyr, er det sikkert ikke noe problem om du vil låne det en helg, e.l. :) bruker det tross alt heele tiden. hihi

    SvarSlett