PS: PS.


Jeg har begynt å forstå magien bak clutch og gass, og min mor har ikke såå vondt i hodet når hun går ut av bilen på passasjersiden lenger. Jeg har selv mindre vondt i hodet enn hva jeg noengang har hatt, og ellers er kroppen bare stiv og lei og sliten. Tulla, for jeg har begynt treningsdagboken for utendørssesongen, og det er ti dager til jeg kommer opp i en mulig eksamen. Pleasepleaseplease, la det være språket jeg virkelig behersker. Russen peker seg ut ofre blant førsteklassingene og har svartelistet en hel del av dem allerede, og jeg kan nesten ikke vente til jeg selv skal være stakkarslig førsteklassing neste år. 
PS: La oss klappe høyt i hendene og synge og le og danse over mattetentamenen min, som sikret karakteren jeg forsåvidt har surfet meg til. Bortskjemte drittunge sier du nå, og ja, du har faktisk helt rett.
PSPS: Se, der har vi et fint bilde av Janka. Personlig synes jeg dette bildet beskriver personligheten hennes perfekt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar