De ordentlige Donald-leker.


Hjemme har vi et stevne som heter Donald Duck Games som foregår på Bislett. Stevnet jeg var på i forrige uke foregikk i Disney - jeg vet ikke helt om jeg skal kalle det et område eller en by eller et helt land. En friidrettsbane, ørten fotballbaner, et ukjent antall baseballbaner, basketballbaner, turnhaller og footballbaner. Og det var bare idrettskomplekset. Det var stort. Og det var varmt. Altfor, altfor varmt. På en annen side, jeg kommer til å klage på at det er altfor, altfor kaldt hjemme, så bare glem det. Prestasjonene i seg selv var så som så fra min side. Lillesøster derimot, knuste the national meetrecord i spyd med tjue fot. Hvilket betyr at hennes kast lå tre-fire meter bak mitt. Og det skremmer meg en hel del litt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar