July fourth.


Fjerde juli ble ikke feiret som dagen vanligvis blir, tatt regnet i betraktning. I stedet for stranda og fyrverkeri, som visst skal være den vanlige feiringen, ble det regn og overskyet. Noe fyrverkeri ble det da. Og bowling og musikkspilling, biljardspilling, dartspill, snakking og latter. Ikke minst bildetagning, men en viss anonymitet skal mine kjære venner ha. Nok er det vel at jeg blogger om dem på et språk de ikke forstår. Men selv om det ikke helt var feiringen noen av oss hadde planlagt var det stor stemning og mye moro allikevel. Det var ihvertfall en minnesrik dag og aften, som såvisst ikke blir glemt ved det første. Etterhvert har jeg vel kommet til å innse at jeg vil savne menneskene jeg har møtt i år mer enn hva jeg liker å innrømme.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar