Junior Olympics.


Jeg tror ikke jeg har fortalt deg at jeg er i Norfolk, Virginia og konkurrerer i Junior Olympics. De fleste visste det vel allerede, tatt i betraktning at majoriteten av mine lesere er venner og kjente, men nå har jeg ihvertfall fått det frem svart på hvitt på bloggen. Startnummeret mitt er 11 077, og det skal visst være oppunder 12 000 deltakere. I går kastet jeg 600 gram spyd, endte opp med 117.07 fot, noe lignende 35.682 936 meter i følge Internett. Det ble pers på nesten 1 meter. Jeg er fornøyd med plasseringa og prestasjonene - fader heller - dette stevnet er jo hundre ganger større enn NM og UM tilsammen. Det var en god avslutning på denne sesongen og dette året. 

2 kommentarer:

  1. Veldig bra, gratulerer. Vi er stolte av deg.

    SvarSlett
  2. SV: Ååå, det er koselig å høre!
    Det betyr mye.
    Tror det kan ha vært noe tull med bloggen også, fordi jeg hadde mistet hele designet mitt. Men men. Fortsatt god sommer!

    SvarSlett