Oksnøen 2010.


Jeg har vært på leirskole med nesten hele trinnet, jeg har badet i fint vær og jeg har badet i sideveis regn. Jeg har tubet (er det virkelig et verb?), klatret, rapellert og padlet. Jeg kunne ha ridd, men så er vel ikke jeg den største stalljenta i verden. Jeg hilste derimot på ei svær bikkje med tre bein, og en veldig hyggelig blandingshund. Jeg kunne ha seilt også, men så er jeg vel heller ikke den fødte seileren. Jeg hadde det gøy på dansegulvet, sammen med mange gode venner. Vi hadde allsang på brygga siden noen tok med seg gitarer. Jeg har tatt mange bilder jeg ikke legger ut på bloggen, for noe privatliv må da vennene mine få ha. Jeg har hatt det dritmorsomt egentlig. Selv om jeg har pådratt meg en liten forkjølelse, nå rett før UM og konfirmasjonen min.

3 kommentarer:

  1. Oksnøen, hehe. Fetteren min var leirleder der. Har hørt temmelig mange gode historier :p

    SvarSlett
  2. Slapp av, ikke nå. Er et par år siden. Men har fått høre alle skremmehistoriene de har, og alt hva ungene opp gjennom tidene har gjort. Tror det er gøy å være leirleder :p

    SvarSlett