Depp.

Jeg finner ikke konvertoradapterdingsen som gjør at jeg kan bruke den amerikanske laderen til kameraet mitt her i Norge, og det er superdeprimerende. Hva skal jeg med to batterier hvis begge er utladet? Nesten like deprimerende er det faktum at uten bilder vil jeg ikke skrive, og jeg vil ikke vise deg tusen år gamle bilder i det lange og det brede. Forøvrig, det øverste bildet er fra en bra kveld i en bra sommer, og det vekket en hel del minner jeg halvveis hadde gravd ned. Det nederste bildet skuffer meg litt, som i seg selv også er deprimerende - Jeg hadde vel egentlig forventet enda litt mer av denne siste boka i serien. Nei nå, nå skal jeg hive meg rundt og få ryddet rommet, og så skal jeg lete etter konvertoradapterdingsen om det så er det siste jeg gjør i dag. Beklager alt dette usammenhengende babbelet, sånn blir det når jeg har for mange ideer i hodet og ikke får de ut. Fordi jeg ikke har et kamera som funker. Blæ.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar