Jentedag.





Møt min venninne Julie. Hun er innmari kul, og jeg er superglad i henne. Her kommer det første gjesteinnlegget på denne bloggen:

Heihei folkens!
Jeg heter som sagt Julie. Jeg tenke at jeg skulle fortelle dere hvor glad jeg er i Kaisa. Hun stiller opp for meg uansett.. Hun er en blid, snill, god, pen, vakker.. og ja, jeg aner ikke hvor mye fint jeg kan si om denne herlige jenta! Kaisa, jeg er mega glad i deg! <3

Skulle bare informere om at vi nå sitter og ser på One Tree Hill! Wiiiii, veldig gøy :D Også drikker vi fra syltetøyglass, er vist en amerikansk tradisjon som faktisk var veldig kul!
Me snakkast, er jeg snill jente så får jeg nok lov og låne denne bloggen senere en gang, også! Tihi..

Klem fra Julie :) <3

__

Som sagt, jeg er superglad i Julie. Hjerte ganger fire.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar