Secret # 109.

All we feel are the chills on our backs.

"40 søkere til rundt 12 plasser, og det er 8 plasser igjen. Rent hypotetisk sett skal det jo ikke bety så mye for meg, men i praksis betyr det en hel del. Kanskje litt for mye. Målet i seg selv er egentlig bare å komme inn. Bare for å se om jeg er god nok. Bare for å få en bekreftelse på ja eller nei. Jeg har funnet ut at jeg er litt avhengig av det. Avhengig av bekreftelser. Noen andre må fortelle meg at det jeg gjør er bra, for at jeg skal tro det selv. Derfor er det så viktig for meg å komme inn. For å bli kvitt tvilen. For å få en endelig bekreftelse på at Ja, du er god nok eller Nei, dessverre. Men derfor er det så farlig at jeg satser alt på et kort, for tenk om det skulle bli et nei. Da tror jeg det kommer til å ta lang tid før jeg kommer meg etter en knekk som det. Alikevel, det må bare være sånn, det er den eneste måten. Alt eller ingenting."

1 kommentar: