Tæsha Mac'en, altså!

Oversatt betyr vel overskriften noe slikt som "Jeg har lånt MacBook'en til MK".
Det er greit, for hun er for opptatt med å banke... et eller annet. Selv sier hun at det er en Gorgonopsid. Eller noe slikt.
Jeg som var så forberedt på at snøen endelig begynte å smelte, så har det jammen snødd i hele dag. Nedtur. MK er enig.
Men vi er begge enige om én ting: det er litt koselig å kunne sitte i sofaen og drikke te og spise ostesmørbrød når det laver ned. Det er også koselig med slike hjernedøde innlegg som dette.
Unnskyldningen min for å komme med slikt hjernedødt prat er at det har vært en gjennomsnittlig ræva dag, som det heter på nynorsk. Positivt med i dag er at jeg har intervjuet de fremtidige YouMe-lederne som skal ta over for min generasjon. Kjenner jeg nesten blir sentimental og greier.
PS: MK daua i spillet sitt. Eller forresten, nei, det gjorde hun ikke gitt. Bring out the partyhats, som hun sier..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar