Ett stykk strak midtre finger på høyre hånd til resten av verden.

Det er dét neste sesong kommer til å være. Jeg har satt opp målet på tavla i bakhodet. Spikret det opp der, skrevet det i neonfarger, uthevet skrift med understrek, og brukt skriftstørrelse to hundre og femti: Neste sesong braker det løs for ramme alvor. Og dette oppslaget på tanketavlen min, det kommer ikke ned derfra før jeg har nådd målet. Slik jeg ser det, har jeg tre valg - legge meg ned og dø, å flykte eller kjempe. Jeg skal ikke knekke sammen slik jeg sa, kanskje det er nøyaktig dette jeg trengte. Nå skal jeg ta av silkehanskene og slutte å være snill med meg selv. Nå begynner den dødelig alvorlige oppkjøringa. Her og nå, så får vi se til neste sommer da, om jeg har vist meg verdig allikevel. For det er dette jeg brenner for - det er dette jeg vil - og viljen ble nettopp smidd om til en jernvilje uten like.

1 kommentar:

  1. Way To Go ! Og du er god nok, mer en god nok. Det vet alle som vet hvem du er.

    SvarSlett