GIF Sommerleirleder.

Hallo, du som fremdeles titter innom her. Det morsomme er at lesertallene stiger hver gang dere ikke hører noe fra meg - et lite hint kanskje?

Hei, dårlig internettkvalitet.

Jeg har vært opptatt og storkost meg i det siste med sommerjobb som egentlig består i å være barnevakt for barn i alderen 8-12 år, og samtidig lære de å turne littegranne. Konseptet er en leir hvor barn i alderen 5-12 år kan leke eller prøve seg på ønskelige aktiviteter i løpet av to uker, hvor lederne er ungdommer i nærmiljøet. Jeg har også spilt volleyball i timesvis, badet i tjern og svømmebasseng (noe ufrivillig fra min side) og deltatt i vannkriger blåst ut av proporsjoner, gaffateip involvert. Jeg har spist is og salat, drukket Solo og Bonaqua, skriblet navnet mitt på extra small t-skjorter og gått rundt med mer oppskrapte knær enn noen av barna som deltar på leiren. Jeg har blitt myggspist og akkurat så solbrent at det går over til brunt, og blitt kjent med en hel drøss av små og store barn. Og tjent penger, selvfølgelig. Med andre ord: Det anbefales.

1 kommentar:

  1. flinkaaaa <3 :D
    skal du på stavleiren i moelv?
    - liss <3

    SvarSlett