Wangballet 2012

... Er noe av det sykeste jeg har vært med på!
Dj Dan, Carola, Plumbo og Tom Hilde sto på scenen i løpet av kvelden, og jeg mistenker at årets budsjett var på langt mer enn bare noen lapper. Lærerne hadde laget Melodi Grand Prix, og med kjente klassikere tok det ikke lange tiden før enhver i salen sto på stolene i stedet for gulvet. Jeg tror de fleste elever ser på lærerne sine med nye øyne etter denne kvelden. Middagen var av bedre kvalitet enn de gjennomsnittlige skivene grovt brød jeg vanligvis spiser, og antrekket var en del mer.. Gjennomtenkt? Uansett, bordene forsvant (de fleste høye heler forsvant med), musikken ble skrudd opp og wangelever og lærere (!) tok over dansegulvet. Selv om sangene kanskje ikke var tatt fra The Beats topp 10-spilleliste, var det utrolig gøy at de spilte alt fra ABBA til Rihanna til Bon Jovi. Jeg har skreket og sunget meg hes, jeg har danset ihjel beina mine, og jeg har ikke hatt det så gøy på lenge! Jeg klarer ikke helt å forklare den sinnssyke stemningen som hele kvelden bar preg av, så jeg viser dere heller bilder fra diverse facebook-album, speilreflekser og mobiltelefoner:






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar