Nyttårsaften 2011

Jeg har våknet til et nytt år og en ny verden - endelig kom snøen jeg har ventet på siden i fjor (he-he, tørt..)! Nyttårsaften brukte jeg med venner og kjæresten, og jeg følte meg ganske til overs da kjæresten imponerte med hjemmekomponert middag og film før vi tok turen til samlingspunktet i Dalen, hvor stort sett alle hadde samlet seg for å se fyrverkeriet og møte venner og bekjente. Stemningen var god, og nyttårsklemmene og kyssene ble utdelt i fleng. Det at noen ga meg samme sjanglende klemmen og et snøvlende "godt nyttår!" for sjette og syvende gang og fremdeles trodde det var første, begynte etterhvert å bli litt kleint, men heldigvis er det kun meg og et fåtall andre som husker det. Det var en relativt rolig kveld selv om så mange i så godt humør var samlet på ett sted. Fin kveld, med andre ord!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar