Produktivt.


(Bruno Mars) Just The Way You Are - Sungha Jung


Jeg fikk ikke vite hva jeg kommer opp i i dag. Nå venter enda et nervøst døgn, en ny runde med kryssede fingre. Folkene fra min klasse kom opp i tysk, fransk og engelsk. Question: Betyr det at jeg ikke kan komme opp i disse fagene da? Siden jeg fikk dra hjem klokken 10 har jeg brukt dagen til å trene en time, og ligge ute i solsteiken resten av dagen. Jeg har faktisk blitt litt brun! Jeg har lest i Jan Guillous "Men ikke hvis det gjelder din datter" og forstår stort sett nada av handlingen. Men jeg liker skrivestilen, sarkasmen og whatnot. Senere i kveld skal jeg igjen ned på skolen for å skrive under kontrakter og få informasjon om politiattester og så videre, for jeg har fått sommerjobb leder på GIF sommerleir. Turning. Det blir gøy, smilefjes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar