Tussilago farfara.


Blind Pilot - 3 Rounds and a Sound


Jeg har vært for opptatt med å skrive om denne imaginære fjellturen og om fjellrever og lommelykter hvis batterier blir flate til å innse at hestehovene har poppet opp i grøftekantene. Jeg har anskaffet et snev av senebetennelse i venstre håndledd av all skrivinga, og det er ikke så rart, for dette er personlig rekord når det kommer til å sitte lengst og glo seg firkanta på en pc-skjerm. Jeg skal ha pc-fri et år når dette er over. Vi vet alle at dette utsagnet er reinspikka løgn, men jeg skal ihvertfall slappe av maksimalt i vinterferien. Tulla, jeg skal på hytta og jeg skal skremme vannet av Vossgutter som tror de har peiling på vekter. Neida. Joda. 


Poenget med dette innlegget var å fortelle at hestehovene igjen har tittet frem, og det er endelig vår, og vi får definitivt ny friidrettsbane! Det kan seriøst ikke bli bedre enn dette.

1 kommentar:

  1. a) Tussilago farfara, hestehov, er det eneste jeg kan huske at jeg lærte i førsteklasse. Dét og bursdagssangen på fransk.
    b) Jøss, trodde jeg var den eneste som hadde hørt den sangen. Den er fiiin :)
    c) Lykke til det går sikkert kjempebra :)

    SvarSlett