Secret # 112


"Ord og setninger, avsnitt og kapitler. Hat og kjærlighet, vennskap og fiender, krig og fred, kjent og fremmed, hjertesmelt og frysninger på ryggen. De fantastiske verdenene som bare venter på å bli funnet, som er like utrolige og eventyrlige, om så forfatteren er norsk, amerikansk eller japansk. Verdener som bare venter på å vise deg rundt, venter på å ta deg med på nye eventyr og fantastiske historier. Så stirr ikke på omslaget for lenge - åpne den, trekk pusten, la øynene finne de aller første ordene og la de ikke fjerne seg fra sidene før de har forlatt den aller siste setningen."

Og der forsvant halve sommerjobblønna før den er på konto, om ikke pappa hadde sponset meg litt. Den nederste boken kjøpte jeg kun fordi Signe hadde syntes den var fantastisk om hun hadde gått på ungdomsskolen, og siden jeg ikke offisielt er ferdig, skal jeg gi boken en sjanse. 

3 kommentarer:

  1. Aww. Tror jeg må ta meg en tur i bokhandelen jeg også. Trenger litt strandlitteratur :)

    SvarSlett
  2. HØRT OM BIBLIOTEK ELLER, DITT BRØDHUE?


    ......


    hilsen lise <3<3<3<3

    SvarSlett
  3. Biblioteker er så 2010, Lise, det vet du da. <3

    SvarSlett