“You never really know your friends from your enemies until the ice breaks.”

Jeg er en trussel. Du vet det, jeg vet det. Selv om jeg prøver å ikke være det, bør du passe deg. Selv om jeg er en trussel, har jeg ren samvittighet - Jeg starter aldri noe, men jeg avslutter det gjerne. Tar igjen, men med renter. Denne filosofien kan gå begge veier, og derfor er jeg en trussel. Mitt sterkeste forsvar er at mine handlinger baseres på dine. Du er de hvite brikkene i sjakk, som får det første trekket. Jeg er de svarte brikkene, som responderer.


Jeg har aldri vært typen du bør undervurdere. Ditt trekk.

2 kommentarer:

  1. SV: Nei, jeg tror vi er litt like der..

    SvarSlett
  2. Nei, jeg synes det er litt deilig jeg, ehe. Det er jo når jeg kan velge hva jeg vil studere at jeg møter på de jeg faktisk kommer til å ha mye til felles med. Tror jeg.

    SvarSlett