2008-2011.

//hater kvaliteten det ble på disse bildene. De er ikke så ille i virkeligheten, altså.

Jeg er ferdig. Mange av menneskene jeg har sett hver dag, skal jeg aldri se igjen. Og så videre, og så videre, på den standard-talen som alltid kommer når et kapittel avsluttes. Egentlig har jeg hatt en ganske så okei tid på Li ungdomsskole altså, når jeg først begynner å tenke meg om. Men jeg tror ikke jeg kommer til å savne det noe særlig. Dere har visst fulgt meg gjennom nesten hele ungdomsskolen, fra den aller første tentamsuka noen gang, til den aller første eksamen. Så flaut, egentlig. På en annen side, her har vi et håndfast bevis på utviklingen som skjer i ungdomsskolen.
Så takk. For alt. Spesielt til klassen, dere er en fin gjeng. Men nå er det videregående neste. Sommerferie!!!

1 kommentar: