Første innlegg!

Jupp, jeg bestemte meg for å kaste meg på blogg-bølgen. : D
I guess det blir mest om meg, mine dager, og litt om hva som foregår oppi hodet her. ^^'' Jadda.. Og de som holder ut, og gidder å lese: Respekt til dere! Det er ikke sikkert at jeg gidder å blogge hver dag i det hele tatt, vi får se. ^^ Og forresten, jeg har hekta på smileyer, så de blir det mange av.
Ja, når jeg først har tenkt til å blogge, så kan jeg jo prøve å lage et skikkelig innlegg også.

Crap.. Jeg ble sjuk etter trening i går. Kjennes ut som om hodet mitt skal eksplodere, noe som ikke er en herlig følelse, akkurat. Jeg vil ikke være forkjølet! T___T Det er så fælt å gå rundt og nyse, snufse og hoste og være helt fjern. Og så var det en sånn bursdag jeg egentlig skulle i, som jeg ikke kan gå i, siden jeg ble sjuk. Gah. -.- Og nå sitter jeg og depper, for det er så lenge i mellom jeg blir sjuk, men når jeg først blir det, så er det bare... irriterende. Håper det går over etter hvert. Og nå høres jeg bare sippete ut, som sitter og klager over en dum forkjølelse. xD Men, hei! Det er jo det blogger er til for, right? :D
Over til hyggeligere ting:
Det er snart jul! OK, om 1 måned, men allikevel, da! Det blir hyggelig, det. :3 Vel, først skal jeg overleve de første tentamene mine, men det går sikkert bra. Og så er det en konferansetime inni der et sted også, jeg vet ikke helt hvor.. Men, men. ^^ Hvis man tar det som det kommer, så går det som regel bra, I think. Men nå gidder jeg ikke skrive mer, jeg skal spise frokost. xD
Snakkes sikkert seinere. :D

1 kommentar:

  1. Yay! Blogg! Og ikke nok med det, MK the BEST skriver første kommentaren i hele bloggen! xD
    Og huff, det er fælt å være forkjøla. D:
    Men juletentamen går sikkert bra. Bedre enn det kommer til å gå med meg ihvertfall. ^^''
    :D

    SvarSlett