Kjempegøy! :D

NEI, PCEN MIN ER DAU!! Noe med internett er klikka, og det er kjempedumt, for da får jeg ikke brukt PCen til hva jeg vil, ettersom jeg da må dele med resten av familien... Crap. Men det var det jeg kunne si om det før jeg forsvinner ned i et stort, svart hull av selvmedlidenhet (sa jo at det var min jobb å overdrive. (: ). Kanskje pappa får fiksa det. Jeg låner en annen midlertidig, i alle fall. Og iPoden min er et levende mirakel (i henhold til hvor "levende" teknologiske dingser er..) Den har nemlig overlevd å ligge ute i regn, og ble nettopp vaska i vaskemaskin på 60 grader. Og ikke si at jeg ikke tar godt vare på tingene mine, for det gjør jeg. Jeg kaster dem i det minste ikke rundt som en eller annen ball fordi jeg er lei av dem. Jeg elsker den dingsen, og ble skikkelig lei meg når jeg fikk vite at den var blitt med i klesvasken. Jeg hadde glemt å ta den ut av lomma på buksa mi. Og så virker den etterpå! :D Kan tro jeg ble fornøyd da, når den lille tingen virker! Og all musikken min er der også, så det var kjempebra! :D Lyden er faktisk bedre, I think. YAY! :D

Jeg var som sagt på den stav-thingyen i dag. Kjempegøy! Det var så heftig morro, og den treneren vi hadde var dødsflink, ikke bare fordi hun er en av Norges beste stavhoppere (hvertfall det jeg har hørt), men også fordi at hun var så kjempesnill mot alle, og aktivt med i "timen". Hun var flink med forklaringer av hva det var vi skulle gjøre, så vi fikk det til, tenk! Eller... Vi kom nå over lista, i alle fall. Haha, det var kjempegøy i alle fall! Kjempekjempekjempe gøy å se så mange utøvere samlet i en hall, og gjøre så mange ulike øvelser sammen. Så var det sånn sosial-spise-pizza-sammen-greie etterpå, som var kjempehyggelig (og velfortjent, jeg hadde ikke spist i det hele tatt gjennom hele dagen, bortsett fra en pære). Absolutt noe å anbefale for friidrettsfolk.

Men nå får jeg tydeligvis ikke lov til å okkupere PCen mer, siden andre ville ha den... -.-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar