Første søndag i advent.

Så tenner vi et lys i kveld, vi tenner det for glede.
Det står og skinner for seg selv og oss som er tilstede.

Så tenner vi et lys i kveld, vi tenner det for glede.

Første søndag i advent, OG snø! På bordet er det plassert lilla duker med en lysestake med 4 lilla lys i. Det ene brenner, de 3 ander venter. I vinduer i hus er det små nisser og juledekorasjoner. Det er så koselig! Jeg digger jula, desember, og vinteren. Jeg liker ikke bare jula for gavene, men også fordi det er en tid med familie, god mat og å rett og slett kose seg. Jul er en kristen høytid, til minne om Jesus fødsel. Selv om jeg kanskje ikke er i kirka hver søndag, så er det fint å ta vare på gamle tradisjoner, selv om man utvikler nye veier. Men nok om religion for i dag. Håper snøen forblir liggende på bakken. (Jeg gleder meg nemlig til å kaste vinterens første skikkelige snøball på noen. (a) ) Kulden er faktisk helt OK, så lenge man husker jakka og lua. Jeg gleder meg til slalåmbakkene er fullstendig klare. Da vil nærbakken være det stedet man finner meg. Just to know. Neida. Engelsktentamen i morgen, men jeg gidder ikke bruke mer tid og plass på å fortelle om den. Det går forhåpentligvis bra. (:

Jeg må begynne å spare penger til julegaver and stuffs også. Jeg er nesten blakk, så det blir vel bare gaver til familien, I guess. (Slapp av Martine, du går under "Familie". (: ) Jeg får også beskjed om å finne ut hva jeg ønsker meg til jul, men jeg aner faktisk ikke. Jeg har skrevet ned noen ting, men det var tydeligvis ikke nok. Jeg har jo egentlig alt jeg trenger, men allikevel, tydeligvis.. Æsj, jeg aner ikke. xD
Noen tips, anyone? :D

2 kommentarer:

  1. AHAAAA! JEG SKAL FÅ GAVE, OG INGEN ANDRE, FOR JEG GÅR UNDER FAMILIE! xD

    SvarSlett
  2. Mwaha, jeg vet hvordan det er å ikek ønske seg noe. x] Jeg blir dønn irritert hver gang noen spør meg, og graver, graver, atter graver om hva jeg ønsker meg. x] Mwaha, det er gøy å lese blogg. :3

    SvarSlett