Venner er best. <3

Japp, enda en dag har da gått. I dag er det torsdag, i morgen fredag! Det blir digg, fredagene er best. Bra dag i dag, også, da. Kommer til oppramsingen.. Beste nyheten: Mattetentamen er ikke lenger på mandag neste uke, men på fredag! :D Engelsk- og mattetentamen byttet plass, så vi fikk lenger tid til å gå gjennom ting til matten. Thank God, sier jeg. Engelsk blir ikke noe problem, det er bra at det blir min første tentamen ever, ettersom det bare er å skrive stil og det er det jeg kan best på skolen... Fremdeles litt nervøs for matten, da. Vi fikk et sånt stygt hefte med en prøve for 8. klasse i fjor, og jeg fikk et lite hysteri-anfall, siden det så så vanskelig ut (det var egentlig overkommelig, men hei, jeg er tenåring, det er min jobb å overdrive ting. (: ), og jeg ble litt satt ut. Det varte helt til friminuttet, hvor de fantastiske vennene mine gadd å stå sammen med meg gjennom hele friminuttet, og sa at det bare var 8. klasse, og det teller egentlig ikke. Jeg følte meg så mye bedre ut etterpå, så tusen takk til de som vet hvem de er. Jeg føler at det er overkommelig nå, tenk. ^^ (Dette innlegget er dedikert til alle vennene mine, forresten.)

Det var også trening i dag, kjempegøy, as always. :D Styrketrening er alltid gøy, det. Sinnsykt slitsomt, men man kjenner at man blir sterkere for hver øvelse man gjør. Det blir alltid morsommere å gjøre ting når man får resultater. Synes jeg da, i hvertfall.
Og nå sitter jeg her, og er støl og sliten i hele kroppen, mens fingrene hamrer på tastaturet og skriver dette innlegget mens de fort bytter over til MSN nå og da. Eminem hører jeg på, tydeligvis. Han har noen bra sanger, i hvertfall. Bare for å kommentere. Ikke akkurat det jeg hører på til vanlig, men jeg kan visst høre på han også. :D Favoritten er Mockingbird, og på 2. plass When I'm gone. Jeg har ikke giddet å sette meg inn i selve teksten ennå, men jeg digger melodiene. Definitivt de jeg liker best av Eminem, men selvfølgelig: INGEN slår Perfect World av Simple Plan. Jeg elsker den sangen, for the one who cares. (: Jøss, da ble det musikksmaken også, gitt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar