Søndag.

Da var vi her igjen. Jeg har gjort ikkenoe i hele dag, egentlig. Eller, jo, jeg så på Youtube filmer hvor Paul Hunt driter seg fullstendig ut. Det er så KOMISK. :D (Eller så er det jeg som hyler av latter av de tingene ingen andre synes er morsomme...) Han er så sykt flink, så det ser så ukontrollert ut, selv om det egentlig er så kontrollert at du aner ikke. :D http://www.youtube.com/watch?v=EO_BnsrWMnI&NR=1 <- Paul Huntbom, OMFG, han er så tøff. :D

Notice: Han er MANN, det er ikke hans naturlige element.. Kind off..
Men, ja, jeg skal ikke bable mer om sinnsyke turnere. Selv om han er syykt dyktig. Og ikke våg å si noe annet, heller.

Ja, det var det ene jeg har gjort i dag. Så har jeg vært på trening. Helt greit, det var ikke noe spesielt å nevne, egentlig. Jeg fikk ikke til det jeg ville jeg skulle klare, så... Jaja, det kommer flere treninger! Og så den stygge forkjølelsen gitt seg litt, så jeg er mye bedre! :D Og det er jeg skikkelig happy for.

Planen for resten av kvelden... Tja, det blir vel å slække foran TVen med PCen på fanget, og se på Lisa Williams - Life Among the Dead, eller noe. Hun er litt morsom, og det er fint det hun gjør for folkene. Vet ikke helt om jeg skal tro på det hun gjør, men det er nå underholdning! :D
Haha. Og nå har jeg egentlig ikke så mye mer å skrive om, så jeg takker for meg.
Ha det. 8D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar