Shit.

Jeg har seriøst ikke kontroll for tiden. Altfor mye skjer rundt meg, så jeg bare gjør det jeg mener jeg skulle gjøre, og glemmer alt annet. Føles i hvertfall slik. Neste uke er det tentamener i både matte, engelsk og norsk. Joda, jeg går bare i 8. klasse, så det er ingen big deal egentlig, men jeg er 8. klassing, og tar skolearbeid overseriøst, så det blir en big deal for meg allikevel. Ok, jeg skal holde kjeft, for jeg sitter jo her og blogger i stedet for å gjøre lekser og pugge til tentamenene. Men jeg finner ingen motivasjon til å pugge heller, liksom. Det er så mye som bare er gjennomgått halvveis, som vi må ta igjen hjemme. OG: Hva pokker skal vi med å kunne regne ut personnummeret til folk? Hvis jeg først har tenkt til å kunne det dumme personnummeret, så kan jeg jo like godt stjele bankkortet eller noe sånt. Jeg kan faktisk bare spørre vedkommende om det! Jeg skjønner ikke hva vi skal med det, og det irriterer meg at man skal bruke så innmari mange ressurser og så innmari mye tid på noe vi egentlig aldri kommer til å ha bruk for. Men når det først kommer på tentamen, så får jeg vel bare gjøre det, da. Misforstå meg rett; Jeg synes matte er gøy, og alle fag på skolen er interessante. Bare for å få det svart på hvitt: Kall meg gjerne skolenerd, don't really give a damn shit. De idiotiske folka som ikke skjønner at de bestemmer hvordan de skal leve resten av livet sitt akkurat , som heller har tenkt til å gjøre livet mitt surt, kan bare gjøre det. Det er de som gidder å fokusere på skole som kommer lengst, anyway.

Så nå skal jeg gjøre ferdig resten av den dumme matten, så skal jeg begynne å pugge til den dumme mattetentamen. Pfft, jeg trenger egentlig ikke pugge, ettersom jeg faktisk har fulgt med i timene, så slipper jeg unna med bare repetisjon, tenk.

Og da jeg spurte Martine og Filomena om hva de "Etikettene" nederst på den bloggen her var, fikk jeg svaret:
Det er en sånn derre derre derre der greie.

Det er ikke bare jeg som sliter med å få uttrykt hva jeg mener. xD

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar