Kort og rart. ^^

Happy Advents-før-thingy! :D
Nå er det snart desember, med julekalendere og kakebaking og snøaking. Det blir kos, å være sammen med familie og venner. Så fort tentamene er ferdig, kan jeg nyte desemberen. Jeg gleder meg litt til engelsk og norsk. Matte... Det går sikkert bra. Men tilbake til advent og desember: Det er en koselig tid. Gleder meg til snøen kommer! Da blir det mye snowboarding + dynking + snøballkriger, forhåpentligvis. Kanskje vi bygger snøhuler og snømenn også. Alltid koselig, det. Dynkingen også, tenk. Så lenge det ikke er BARE jeg som blir dynka... (a) Mwah. Jeg liker vinteren, som folk kanskje har skjønt. Kan nesten ikke vente til snøen legger seg. Det er så mye bedre enn det kalde, gufne, tåkete greiene som er nå..

Mwihi, nå er det helg! Litt deilig, egentlig, å slippe unna stresset med skole og slikt. Jeg har seriøst trent hver eneste dag denne uka. Det er digg, da. (Ja, treningsnarkoman. (: ) Og denne helgen er det trening også. Gleder meg, skal på sånn stav-thingy i morgen! Det blir gøy. Håper jeg.. Jeg har ikke lyst til å drite meg fullstendig ut, heller. Men, men, vi får se hvordan det går. :D Det verste som kan skje er at.. Nei, det spekulerer vi ikke på. Og så er det styrke på søndag.
Og så er det engelsk tentamen på mandag... Yess... Neida, det går helt fint. Jeg gleder meg. Spise godteri og greier. Hvis jeg får anledning til å kjøpe, selvfølgelig. Neh, dytte inn det en plass. Engelsk stil er forhåpentligvis ingen big deal, satser på at det går bra. :D
Uff, for et rart innlegg... Kort og rart, rett og slett. :D My bad.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar