Skogstur.

Bilder er fotografert av meg pluss diverse YouMe ledere.

24 timer ute i skogen med 150 åttendeklassinger. Jeg har skreket meg hes og ledd så jeg har grått, og hatt det veldig koselig alt i alt. Vi gikk i to-tre timer for å komme til hytta og området vi skulle være på, planen var å ikke måtte bære en eller annens sekk, men så gikk det ei. Jeg er fremdeles overrasket over hvor mye han fyren fikk inni den bagen sin, for den var ikke akkurat lett. Vi skrapte sammen noen aktiviteter før grillbål og allsang, manndomsprøven og tautrekking blant annet, og noen fant frem en maske og lommelykt da natten steg på. Som plaster på såret for at vi ikke fortalte spøkelseshistorier og skremte vannet av dem etterpå ved å sende dem ut i mørket med en lykt og en leder per 12 pers. Selv erfarte jeg hvor mørkt det blir hvis det ikke finnes noen form for elektrisitet da to stakkarer ble dårlige og måtte følges til veien der biler kan kjøre. Da det først ble stille i leiren begynte en veldig lang natt fylt av mye latter og overtrøtte fjes. Tro meg, jeg har 478 bilder av dem. Tror de fleste av youme-lederne sluknet utpå morgenkvisten før vi fikk vekke resten av leiren med megafon. Det gikk rykter om at det var den verste oppvåkningen noen gang opplevd. He he he.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar