Avslutningsuka på Bislett.

Avslutningsuka på Bislett setter liksom streken for sesongen. Nå er det kun igjen småstevner før innendørssesongen begynner. Men det var faktisk et bra stevne. Jeg perset i alle øvelser, og nakken var bra i dag. Jeg har ikke rørt kula den siste tiden siden jeg visstnok har strukket en ryggstrekker som fester seg i nakken. Gudene må vite hvordan, men nå er det visst borte igjen. Stort smilefjes. Diskos gikk jo også forsåvidt greit, selv om jeg enda ikke får ut kreftene jeg kjenner så godt vil ut. Finpussing i vinter blir bra. Jeg ble også lurt med på en 80m hekk i dag! Jeg som egentlig ikke hadde tenkt meg over noen hekker annet enn på gøy og på trening etter mine pene faceplants tidligere i sesongen. Er å nevne at det da var seniorhekker som gjaldt (hekker jeg ikke en gang kommer over) og ikke litt snillere hekker som nå. Men tiden ble alright til å være første gang og det var heller ikke et optimalt løp - 13:27, og lavere skal jeg. Under 13, nærmere 12. Minst. Godnatt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar