En dag til helg.


Jeg leser om konsekvensetikk, pliktetikk, ansvarsetikk, moralske holdninger, økosofi og klimaendringer i RLE akkurat nå. Tenkte du ville vite det, kjære bloggleser. Hvor ble det av sommeren egentlig? Det er som om den forsvant stille over natten og høsten erstattet den neste morgen. Og hei, forresten, vi er i slutten av september. Hvor i alle dager ble det av dette året? Oh hei nr 2, da jeg begynte denne bloggen hadde jeg enda to år igjen til jeg skulle begynne å bekymre meg for eksamen og videregående og slikt - Nå er jeg her. Er det bare meg, eller har tiden gått usannsynlig fort?

2 kommentarer:

  1. Tiden går fortere og fortere jo eldre du blir...

    SvarSlett
  2. Sv: Selvfølgelig er det bedre om man får det ved andre muligheter. Og jeg prøver på ingen måte å få frem at røyking og snusing er noe å være stolt over, for uansett hvordan man ser på det er det ikke positivt. Man får aldri et bedre inntrykk av en person etter man ser dem med en røyk mot kjeften. Jeg bare følte det ble dumt når du fikk alle røykere til å fremstå som svake, og offere av gruppepress. Jeg røyka i nærmest et år før jeg sluttet å skjule det for alle. Det var kun en håndknippe med mennesker som visste det. Og da er det langt ifra gruppepress som var problemet. :p Men fakta er, ja det er en svakhet. Men det er allikevel ikke noen større svakhet enn de som spiser sjokolade hver dag selvom de hadde lovet seg å være sunne eller ha godtestopp. Det blir bare sett mer ned på. Av forståelige grunner, såklart, men allikevel.

    SvarSlett