Babbel.

Dette er fra da vi tok klassebilder. Grunnen til at jeg for første gang gikk i penkjole og høye hæler på skolen er fordi det var temaet for bildet. Mangaleseren ved siden av meg hadde visst skiftet før dette bildet ble tatt. I morgen skal vi ta de beryktede og forhatte portrettbildene. Jippiyay. Jeg angrer på at jeg klippet opp håret mitt i etasjer for noen år tilbake - det irriterer meg at mamma hadde rett - men jeg savner nesten å ha skikkelig langt hår. På en annen side er det like greit, for nå holder jeg ikke på å besvime av heteslag om sommeren. Hehe. Hva nå dette hadde med skolefotografering å gjøre må skogfeene vite, men det var altså dette jeg følte for å dele med deg i dag. Og forresten, er det bare jeg som ikke liker skolefotografering av den enkle grunn at jeg føler meg så falsk der jeg sitter og smiler så det kramper i kjeven, smiler til det gigantiske kameraet, blitzparaply-greiene og den overentusiastiske fotografen?

1 kommentar:

  1. Mjeeh, post bildet ditt da, så man får se det! 8D
    Og fotografering er ikke alltid så gøy nei. >.>

    SvarSlett