Tentamenuke første uke i desember.

1. desemer, Jul i Blåfjell går på TV, og jeg får ikke sett på det... Jadda... Det er det eneste negative med trening, at den er samtidig med alt det koselige på TV. De får flytte Jul i Blåfjell til seinere, eller flytte treninga. Gah.. Jeg vil se på Jul i Blåfjell! For å bytte tema: Vi hadde engelsktentamen i dag, og det gikk egentlig bra. Mamma sa at jeg skulle "bruke tiden", og hvis det betyr å levere 10 minutter før tiden var ute, så brukte jeg tiden veldig godt. Og jeg kladda shitmye. Altfor mye. Jeg tror jeg kladda 10 sider eller noe, så førte jeg inn noe mellom 4 og 5 (jeg husker ikke), ettersom over halvparten av stilen min bare var random bullshit. Seriously. Irriterende? Hell, yeah.. Men uansett, engelsk tentamen er overstått, det gikk helt OK, selv om hele greia sugde etter min mening. Thank God er det ikke jeg som skal sette karakteren.
"Kaisa, gleder du deg til jul?" var det en som spurte.
"Jeg skal bare overleve denne uka før jeg i det hele tatt begynner å tenke på at det er desember," var svaret. (:

Og i morgen er det oppvisning i hallen ved skolen, for de som er interesserte. :D Halv seks, 17.30, come watch! Eller.. Ja, gjør som dere vil. Jeg skal i hvertfall være der, og da blir det full fest. (h) Neida. Men anyway, kom og se. Det blir noen volter i hvertfall. (Ikke strøm, nei...) Jeg forventer at i hvertfall Martine dukker opp, ettersom hun er familie. :D Neida. Eller, joda. Eller... Ugh.

Og snøen ligger fortsatt, bare positivt. :D Men jeg skal ikke være på selve skolen i morgen, men på et sånt annet sted like borti der, så forhåpentligvis slipper man unna de verste snødynkingene. Neida, alltid gøy med dynking. :D Kind off.. Som sagt før: Jeg elsker snø, og alt den fører med. Bortsett fra slafset. Det er så vått, og så blir man bare i dårlig humør når det er sånn halvveis snø, halvveis regn, og det er grått, vått og trist ute. Samtidig som det blåser. Det eneste positive i det er at man da stuer seg sammen i sånne små klynger for å prøve å holde varmen, og det er litt koselig. Inntil man blir kastet ut, da. Og så er det kos med kakao og One Tree Hill (siden man ikke får sett på Jul i Blåfjell) etter skolen, med et teppe over seg, og man er stuet ned i sofaen. Minner meg på at jeg må få mor eller far til å kjøpe kakao på neste handletur. Det minner meg også på at jeg ikke har spist siden middag klokken 16. før trening, og at jeg egentlig er sulten.

Ha en god 1. desember, og finn noe å spise! :D

Glemte forresten å nevne at jeg fikk tyggis i julekalender-greia i dag, noe som reddet dagen min så heftig. Jeg tydeligvis ha tyggis under tentamen.

1 kommentar:

  1. Din tentamen lignet skummelt på min. >.< (Bare at min var norsk.. ^^'') Jeg leverte inn ca. 10 min før tiden, og jeg skrev 5 sider. :3 Kladdet på fem sider også, men med masse tekst over og under og i kanten og overalt.

    SvarSlett