Tilbake til normalen.

Verden begynner sakte, men sikkert, å snurre igjen. Luften er varm, så varm at det er helt forferdelig å være inne i huset. Det eneste stedet det er levelig å være innendørs for tiden er på rommet mitt, gjemt bort i kroken i 1. etasje ved siden av boden. Jeg har oppdatert litt forresten, kastet ut "barnerom"-komponentene og heller skaffet dobbeltseng og svarthvitt-bilder. Jeg elsker at hunden og jeg endelig kan dele sengen i to, uten at jeg sparker henne midt på natten eller må krølle meg i fosterstilling for at vi begge skal få plass (!). Jeg har kapret Bose-høyttalerne og spiller musikken enda høyere enn før, og for første gang på evigheter har jeg greid å holde rommet mitt noenlunde ryddig i over ei uke (Mamma er så stolt av meg!).

... Men selvfølgelig har jeg ingen bilder av det. Jeg har ikke tatt noen bilder i det siste - sommerjobbpengene brenner på kortet omtrent, skriker at det er på tide å bli brukt, men jeg vet enda ikke helt hvilket kamera jeg bør investere i. Har du forslag, så skrik ut! Seriøst. Skrik ut.

2 kommentarer:

  1. Veldig fornøyd med mitt, canon 550 D :) Bare skrik ut om du vil leke med det. Jeg kommer på kjøpet. Veldig klar for lekedate med deg, søte!

    SvarSlett
  2. finn har gode tilbud!! nå vet jeg ikke hvor mye du vil bruke, men jaa..

    http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=29845868

    Utrolig godt tilbud, men 9000,- er jo fortsatt masse penger :p

    http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=29818520

    vet ikke hvor mye han tenker på å ta da. men jaa, sannsynligvis billigere enn å kjøpe alt hver for seg, haha. :p kan nok bli nærme 9k det og, så jaa.. da er det andre bedre, vil jeg si..

    http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=29469692
    450d er jo litt eldre, så kan ikke filmes med o.l (det tror jeg ikke man kan med 35d heller, men det er jo en klasse over uansett, så er jo utrolig bra kamera likevel)

    SvarSlett