Frustrert.

Jeg er lei av bloggutseendet mitt, og er klar til å bytte det. Jeg har til og med funnet ut hvordan det skal se ut, og for øyeblikket har jeg til og med inspirasjon og motivasjon nok til å få gjort noe med det. Men har jeg noe kamera å fotografere med? NEI. Jeg trenger lys, selvutløser, et sted å fotografere, og ikke minst: et godt kamera. Jeg ser bilder på andre blogger som er så mye bedre enn min egen på alle tenkelige måter, og jeg blir både sjalu, irritert og frustrert. Men det er inspirasjonskilder så til de grader, og jeg blir fylt av ydmyk ærbødighet og halleluja-stemning for at andre får til der jeg feiler. Jeg finner ikke laderen til fillekameraet jeg har nå en gang, ei heller USBkabel til å overføre bildene. Jeg er frustrert. Kom og redd meg.

Neias, Kaisa. Nå er det slutt på syting og sipping, nå skal jeg få til dette!

2 kommentarer:

  1. wow, tusen hjertelig takk! alltid koselig med fine komplimenter osv, men dette var ekstremt fint. takk! :D

    SvarSlett
  2. aw. hehe, jaja, er jo det. men takk uansett. ^^

    takk for spørsmål! følte faktisk nå at det var en person som i det hele tatt lurte på det, og ikke bare stilte spørsmål for å stille spørsmål, om du skjønner. og denne personen er altså deg. :)

    og tusen millioner takk! jeg ble veldig fornøyd nå selv faktisk. må bare fikse noen småjusteringer.

    SvarSlett