Hallo Bloggen!

Tok visst en hel skoleuke før jeg fikk tid til denne kjære lille tingen kalt bloggen. I løpet av denne uken har jeg skrevet dikt om mitt eget liv og om meg selv, og jeg har laget bilder med visuell balanse, radial focus og fargetoner. I løpet av denne uken har jeg ødelagt for meg selv ved å messe up prøver, og jeg har overrasket meg selv med gode karakterer på andre prøver. I løpet av denne uken har jeg blitt bedre kjent med mennesker, og funnet ut at det finnes folk med bra musikksmak i dette landet også. There is still hope, people! Men jeg lovte bilder, og det skal du få, før jeg slukner helt her. Det er noe med dette regnet, noe med måten det har oversvømt gaten utenfor på 30 sekunder, noe med måten det bokstavelig talt lager en vegg av vann utenfor de trygge veggene rundt meg og det trygge taket over meg, som er så veldig beroligende. Uansett, dette er noe av det bedre jeg klarte å prestere å få frem i dyreparken. Velkommen etter, Kaisa!
Ja, det irriterer meg også at dette innlegget blir så insanly langt, pågrunn av alle bildene. Og ja, det irriterer meg like mye at jeg ikke får fiksa det..
















Luftspill-gitar-reklame-gutten var forresten sinnsykt kul. En slik innlevelse burde han ha godt betalt for. Legg forresten merke til den lille CDspilleren hans.



Uh.. Peace out for now?

1 kommentar:

  1. Hallo Blogger'n!
    Flott å endelig få noen bilder, vil gjerne ta del i opplevelsen din vet du! Masse glad i deg, og vi snakkes sikkert snart! :D
    M.

    SvarSlett