Der var vi i gang igjen, gitt.

Hold kjeft, la meg være i fred og la meg holde på med mitt eget arbeid i mitt eget tempo. Fort, sakte, greit eller vanskelig - none of your business. SHUT THE FUCK UP, for å uttrykke meg på godt norsk, med disse ordene som er så brutalt ærlige og straightforward. Alrighty? :)

"Pretty much dead in body and soul - but it's amazing how fantastic it is to use the fat body once in a while :D"
Må nesten få si at facebookstatusen oppsummerte dagen i dag ganske greit. Jeg har nettopp gjort ferdig lekser, og jeg var på trening tidligere i dag. Nå er jeg kjempestøl i hele kroppen, og kommer sannsynligvis til å være det i morgen også. Men det har jeg vel egentlig ikke noe i mot, så deilig det er å komme i gang igjen. I morgen er det sprint som gjelder, så får vi se hvor mye av sprint-delen som fremdeles sitter igjen. Men jeg er ved godt mot folkens, når jeg (nesten) knuste pappa i benk i dag. Han tok bare rundt det dobbelte.
Nå maser de igjen, er det seriøst ikke noe fred å få klokken halv 11 på kvelden og jeg vet at jeg sover for lite..? Haha, nei huff. Norges søvnvaner må nok legges på hylla her gitt.

1 kommentar:

  1. oi, tusen millioner takk!! det der var en vannvittig fin kommentar, så snilt av deg. ooog når jeg skal ha det litt sånn blurry, så beveger jeg bare bittelitt på kamera før jeg tar selve bildet. men ikke alt for mye, for da blir det alt for blurry, om du skjønner. Og tusen takk! wow, you made my day!

    SvarSlett