Seen him yet?

Jeg føler jeg har hatt lite bilder nå i det siste, shame on me. Jeg har jo fått igjen bildeprogrammet mitt også, så nå har jeg jo ikke noen unnskyldning for å ikke ha bilder. Skolen går det bra med, jeg lever i beste velgående, til tross for tre prøver jeg ikke var klar over at jeg hadde. Skapet mitt hater meg, så jeg bestemte meg for å hate det tilbake, og i protest nekte å bruke det. Hver gang jeg passerer det savner jeg skapet på Li, som i det minste åpnet seg når jeg ville det. Ellers er ting mye av det samme. Folk knuffer og dytter og jeg er overbevist om at det hadde fantes snø her, så hadde de sikkert kjørt en snødynking ala den jeg fikk i vinter også. Crediten for akkurat den snødynkinga må nok først og fremst gå til en bestemt gruppe forræderiske eks-8.klassinger, som fikk med seg resten av de forræderiske eks-10.klassingene. Men det er ikke snø her, og godt er det. Ellers er visst amerikanske kids like som norske kids på mange måter.

Ikke jeg som drikker vin, nei. Det gjør man når man er 18 og må late som om det ikke smaker dritt (uansett om det er fakta).



Hey, I've got a boyfriend.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar