Painkillers.

Jeg har veldig lite å blogge om for tiden. Beklager ovenfor dere som tror at jeg alltid har noen smarte tanker eller geniale kommentarer. Det har jeg egentlig ikke. Men jeg har en sånn idè til et innlegg jeg skal snekre sammen og ikke bare la forbli i teorien, jeg må bare finne ut a) hvordan og b) få overskudd nok til å gjøre det. Jeg er veldig sliten nå, og det er vel ikke akkurat særlig attraktivt å lese om hvor sliten og stresset en person er. Vært helt kaputt denne helgen, noe som har fucka opp halsen min. Mamma mistenker halsbetennelse eller noe i den duren. Hun lo i hvertfall av meg når jeg kommenterte at det kunne være "kreft, cyste, symptomer på svineinfulensa, og det som verre er!" Må vel nesten få innrømme at jeg lo av overdrivelsene mine selv. Men det er noe som ikke stemmer i hvertfall. Levd på painkillers, vitaminer, drops, og sove-greier de siste to dagene, og det hjelper vel egentlig ikke så veldig mye. Bortsett fra at dropsene smaker veldig godt, da. Nå skal jeg til legen, og se om de kan trylle frem noe magiske greier som tar bort smertene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar