Day 1: 10 ting om deg.



1. Jeg er blond. (Takker og bukker, MK) 2. Jeg er en organisert person som liker å ha det ryddig og oversiktlig rundt meg - selv om rommet mitt sier det motsatte. 3. Jeg hater tomatsuppe mer enn noe annet. Jeg grøsser bare ved tanken på det. 4. På en annen side, agurk er det beste jeg vet. Gidder jeg ikke lage mat kan jeg spise agurk alene. 5. Videregående og videre utdanning skremmer meg. Hele fremtiden min skremmer meg litt. Jeg vet nemlig ikke hvor jeg skal eller hva jeg vil. 6. Dette punktet hører vel litt sammen med nummer fem, men usikkerhet er kanskje min største svakhet. Blir jeg først usikker blir jeg veldig usikker, og derfor misliker jeg usikkerhet. 7. For å følge opp videre med styrker: det å være allsidig er vel den sterkeste egenskapen min. Jeg er kanskje ikke best i noe, men jeg er ikke udugelig i alt heller. 8. Jeg er hardcore. Harcore og patetisk på samme tid. Hva kan jeg si? Jeg er kun ei tenåringsjente med kontrollerende hormoner som til tider får overtaket. 9. Jeg trener en del for tiden. Jeg digger det. Vintersesongen blir så bra. Det må den bli. 10. Hadde ikke trodd at håret mitt betyr så mye for meg. Jeg klippet meg i dag, forstår du. Selv om det ikke ble tatt mer enn tre centimeter på lengden virker det så uendelig mye mer enn bare noen skarve centimeter, og jeg gråt i tjue minutter. Må sies at nå når jeg har sett meg selv i speilet et par - tre hundre ganger ser håret mye sunnere ut nå enn hva det gjorde før. He-he.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar