På tur.



Vil tro dette var tidenes mest randome bilder til et innlegg. Ihvertfall, jeg har fartet rundt i hele helgen, og knapt vært hjemom mellom mine sosiale eventyr. Først var jeg som sagt på denne ungdomssamlingen, så holdt jeg fortet og laget taco hos min gamle turnvenninne. Det er så deilig å ha et hjem nummer to hvor du sover like godt som i din egen seng - jeg har jo egen tannbørste stående på badet hennes. Derfra var det rett på kasttrening, og så på filmkveld med en gruppe mennesker som finner på mye gøy. Bilder derfra skal du få se så fort de blir lastet opp på Facebook av fotografene, jeg glemte nemlig kameraet mitt. Krise, altså. Neste uke braker løs med en engelsktentamen jeg tilogmed fikk lest til i helgen, og hvordan jeg fikk til det, det må høyere makter vite.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar