Hurraspørsmål.


Bloggen fylte to år for fem dager siden. Morsomt at du nå har "lest" meg bli større, fra tretten til femten år gammel. To år er ikke så lenge, men skrevet på den måten - tretten til femten år - på en eller annen måte kjennes det plutselig ut som en stund. Neimen er det ikke lite du har holdt ut å lese om, jeg har visst hatt en del på hjertet. Det har jeg visst enda. Det som er litt fancy her er å gå tilbake til gamle innlegg og se hvor mye jeg har forandret meg på disse to årene. Så ved denne anledning har jeg noen spørsmål til deg som har klikket innom her en stund, eller til deg som nettopp har klikket deg frem hit: Hvem er du? Er du gutt eller jente, høy eller lav, liten eller stor? Hvilke gleder har du i livet? Hva bekymrer du deg for? Og hvorfor fortsetter du å klikke innom her?

3 kommentarer:

  1. Jeg er anh, jeg er en høy jente som .... ja. masse gleder i livet, og masse bekymringer. elsker skrivemåten din

    SvarSlett
  2. Jeg er Malin. Har innovertiss, så det peker vel mot at jeg er av type hunnkjønn. Jeg er veldig stor og høy! Å ha fine naboer er vel en fin glede, ellers blir jeg glad av å skrive, og le. Jeg bekymrer meg for å ikke strekke til, å ikke være god nok, og for å en gang være helt alene. Jeg er også veldig redd for å en gang måtte leve uten mamma. Jeg er usikker på om jeg ville klart det. Jeg fortsetter å klikke meg innom fordi du er fin, fordi bloggen din er fin, fordi tekstene dine er fine, og fordi bildene dine er fine. Og jeg liker fine ting. Og ey, gratulerer med 2årsdagen :) På to år kan jo faktisk ganske mye skje. Se på deg, du har faktisk bodd i to forskjellige kontinenter på disse 2 årene! :)

    SvarSlett
  3. Signe. Hm. Akkurat nå er bilkjøring den største gleden i livet mitt. Lappen <3<3<3
    Hvorfor jeg titter innom? Fordi du er herlig. Flink til å skrive, og når du minner meg på at du er femten, så blir jeg like overrasket hver gang.

    SvarSlett