Ungdomssamling.


Green Day - 21 guns.

//gammelt bilde, gammel sang.

Jeg dro på Ungdomssamling i kveld. Egentlig dro jeg bare for å dra, tatt i betraktning at jeg ikke hadde noe annet å gjøre en fredags kveld og jeg virkelig trengte å komme meg ut litt. Det viste seg å være positivt overraskende, og slett ikke slik jeg hadde forestilt meg det. Jeg angrer ikke på at jeg dro. Selv om det hele kanskje er en smule for klisjé var stemningen utrolig god i de senere timer av kvelden, og alt passet så bra sammen. Jeg lærte en hel del om meg selv og de menneskene jeg omgir meg med. Kanskje trenger vi alle noen sånne kvelder, hvor vi kan senke guarden og innse at alle er vi ganske så like.
Vi kunne tenne lys der også. Når kvelden var omme var alle telysene tent og plassert på gulvet. Jeg tente et lys, jeg også. Det hjalp faktisk, å kunne sitte der med gode venner og bare la tankene vandre. En ny start med gamle og kjente, på en måte.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar