Glemt og forlagt.

// facebook.

Noen av dere som husker den tiden jeg var så sint på å måtte være innestengt på Holm en gang i uka? Jeg husket det ikke. Ikke før jeg så det bildet ovenfor på Facebook. Jeg begynte å lese litt i gamle innlegg og jeg tenker at "dette er nesten litt pinlig". Nesten, ikke helt. Det er litt morsomt å se tilbake i tid, se hva jeg klagde over, hva jeg gledet meg over. Det er jo derfor jeg blogger, sant? For å kunne bla tilbake og se hva i alle dager som foregikk i hodet på den dagen. Det som er litt merkelig er at når jeg nå ser tilbake på Holm, så var det virkelig ikke så ille allikevel. Men slik er det jo med nesten alt. Så fort man er kommet over hendelsen som er så ille der og da, så er det bare skygger igjen av den. Man har lagt den bak seg, forlatt åstedet, glemt og forlagt hele greia et sted du ikke lenger husker hvor er. Minner, kalles det vel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar