I det nye året.



Vi er allerede fire dager inn i det nye året, jeg har endelig fått igjen tentamene i bokmål og nynorsk og ganske snart får jeg igjen mattetentamen. Det er sytten dager til jeg får karakterkortet og andre semester begynner. Det er tjueseks dager til jeg fyller seksten og jeg får øvelseskjøre (hold dere unna veiene?). Det er noen få måneder igjen av tiendeklasse, og jeg kjenner jeg gleder meg litt til videregående. Mest av alt gleder jeg meg til sommer. Allikevel, vinter er ganske fint, det også.

3 kommentarer:

  1. SV: Ja, biologieskursjon til Finse. Hjerte hjerte.

    SvarSlett
  2. SV: Fordi jeg plutselig be bedt om å forklare det til alle rundt meg. Derfor jeg ikke promoterer bloggen min, for å si det sånn. Det er ikke alle som skjønner det at alt ikke skal tas bokstavelig, kind of :))

    SvarSlett
  3. SV: Ja, har vært innom tanken..

    SvarSlett