Jeg hater tirsdag. ♥

Jeg liker ikke tirsdager. Det er den andre dagen i uka og da den tyngste å komme gjennom. Mandagen er liksom grei, for det blir sånn kick-start fra helgen. Men det forsvinner til tirsdag. Hver andre tirsdag er det Holm, som er fælt nok i seg selv. Jeg liker ikke å være borte fra resten av skolen og de andre vennene jeg har i andre klasser. Jeg liker ikke å være kreativ, for jeg eier ikke kreativitet i det hele tatt. Jeg liker ikke å måtte samarbeide med folk som egentlig gir faen i karakterer, og tar til takke med 2'er når man kunne fått en 5'er hvis man hadde jobbet. Jeg liker ikke å leke musikalsk, for jeg er ikke det i det hele tatt heller. Men jeg overlevde med det lille håp om at vi om noen få dager skulle kunne flytte ned på skolen og ha friminutt sammen med resten av elevene i hvertfall, men håpet ble knust når vi fikk beskjed om at vi kom til å måtte være der resten av skoleåret. Vi må også gå opp dit, enda en ekstra kilometer å gå. As if jeg ikke trener nok fra før av. Kan jeg ikke bare bli banket opp annenhver tirsdag og ha dobbeltimer i norsk, matte og naturfag i stedet?
Dagen i dag var som alle andre tirsdager, egentlig. Eller, noen forskjeller var det. I korte trekk klappet et bord sammen under ti intetanende 8. klassinger (noe av det jeg lo av i dag), og jeg ble "kidnappet" av et par kompiser som tydeligvis synes det er morsomt å teipe fast armene til folk. Fotografere gjorde jeg også.
Så egentlig var ikke dagen så fæl som jeg skal ha det til, allikevel.

6 kommentarer:

  1. "Men jeg overlevde med det lille håp om at vi om noen få dager skulle kunne flytte ned på skolen og ha friminutt sammen med resten av elevene i hvertfall, men håpet ble knust når vi fikk beskjed om at vi kom til å måtte være der resten av skoleåret."
    Skal vi være der resten av skoleåret? o.o''
    Og det er mye bedre med K&H og musikk enn dobbelttime i norsk, en i RLE og en i historie. Du får liksom mer frihet i K&H og musikk timene enn de vanlige. n__n

    SvarSlett
  2. Jeg oppfattet det i alle fall sånn at vi skulle være der resten av skoleåret.
    Hvis definisjonen av "frihet" er å tvinge deg gjennom oppgaver du stiller deg care til, og at du må kjefte på partnere som ikke gidder å gjøre en dritt, da er jeg heller RLElærerens krigsfange.
    Uansett, det kan du si, du liker jo faktisk K&H og musikk. (:

    SvarSlett
  3. HAHAHA, KRIGSFANGE FAKTISK! xD
    Ja, men vi får mer frihet i de timene enn i RLE. Vi kan gjøre mye mer, og slipper å sitte stille hele tiden.

    SvarSlett
  4. JA, KRIGSFANGE! xD
    Du får kanskje det. Jeg liker ikke den type frihet.

    SvarSlett