Everything is back to normal.

Kjolen er på plass, det samme med skoene og veska. Alt som mangler nå er alt stresset med sminke, hår, negler, og diverse andre duppeditter som forandrer oss fra normale tenåringer til balldeltakere. Hvorfor tviler jeg ikke på at skolegården kommer til å mangle en stor del av jentene i dag? Jeg gleder meg faktisk, selv om jeg tror beina kommer til å dø litt. Men det blir gøy, selv om jeg virkelig ikke kan danse. Men det er ikke så farlig, det er mørkt, og det er sikkert flere enn meg som er i den kategorien. Og hvor mange husker på engelsk litteraturprøva vi har i siste time, eh? Haha, ikke så mange. er det tid for frokost før vi tuter av gårde til enda en skoledag.



Jepp, jeg lurer på åssen det rotehodet der skal bli "semi-formal", jeg også.

Stay tuned.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar