Say cheese!

Sitter på en stol og får en gigantisk paraply av en blitz midt i fleisen, med en bunch av andre oppstilte tenåringer rundt deg. En stressa fotograf, som helt sikkert hadde andre ambisjoner enn å ta bilder av kvisetryner og oversminkede blondiner med falske glis, prøver å få linjen til å gå fortere. En siste finish i køen: "Ser jeg bra ut nå?" Det er klart det er viktig, bildet kommer jo i årboka! Hvem vil vel se ut som avkommet til en kamel og ei rotte, når alle og enhver som gidder å betale for årboka kan glo på bildet av deg til evig tid? Et plutselig glimt av skarpt lys skinner mot hele deg, og på et øyeblikk er det over, og du er ferdig. Resultatet kommer om noen uker i posten, så får du avgjøre selv om du liker det eller ikke. Ohyeah, vi elsker skolebilder.
Rett deg opp, smil pent - og for all del, ikke blunk.

Nei, det var ikke frivillig pose, haha.

Men hey, det kunne jo gått verre..

PS:Duuude, det finnes jo folk som leser bloggen min der ute allikevel gitt! Tusen takk folks, for at dere fremdeles holder ut med meg.
PSPS: Dere vet at jeg er glad i dere.

4 kommentarer:

  1. Selvfølgelig er vi her! :D
    Flott beskrivelse av det å ta skolebilder, kjenner meg definitivt igjen her!

    Supert bilde av deg, pena :)
    Kjempepent^^
    M

    SvarSlett
  2. SYKT ULTRAPENT BILDE KAISA!! DU ER SUPERFOTOGEN! :D:D <3 klem lissy.

    SvarSlett