You know you're hard to get over.

.. But only because we're young, and feels like this is forever.

Til tider frister det å fortrenge fortid og tenke i nåtid, og glemme at man skal tilbake til fortiden hvor alt er fremtid. Men denne tankegangen kommer til å slå tilbake på meg med renter, jeg føler det allerede nå. Det ser ut til at jeg aldri lærer at på lik linje som jeg forandrer meg, forandrer alle andre seg også. Vi vokser opp folkens, vi blir eldre og forandrer oss. Det er litt skremmende, men vi må ta konsekvensene av hva vi gjør. "Be careful what you wish for, 'cause you just might get it." Ønsker du deg en ny start, så får du det også. Jeg tror jeg glemte å ta med definisjonen av "ny", som i betydningen at alle andre også får det. Men jeg vil ikke trykke på Spol Tilbake-knappen, jeg nekter, vil ikke, for så mya bra og så mange kule folk har dukket opp. Hvordan kan jeg forvente at livet hjemme er satt på pause, når det så visst ikke er satt på pause her?
"J.M. <3" og søte tekstmeldinger, du liksom. Jeg sier vel egentlig at det er greit at man "moves on", selv om det ikke egentlig er det. Men jeg vet at det blir det en dag. Tror jeg i hvertfall. Kjære deg, jeg er da ikke sur på deg, hvorfor skulle jeg ha en grunn til å være det? Jeg sa det jo selv: Folk kommer til å klare seg utmerket godt uten meg, kanskje til og med bedre. 

Enjoy life, så ender vi der vi ender, sant?


PS: Jeg har forresten fått kommentarer på at bloggen min er uhyre komplisert å følge med i svingene til tider, hvilket egentlig er litt av meninga. Selv om dette kan kvalifiseres som en form for "personlig blogg", så har det aldri vært meninga at du som leser skal forstå 100% av innleggene mine, rett og slett fordi du ikke deler min tankegang og min måte å oppfatte ting på. Det kan også hende at du ikke har vært en del av en hendelse jeg referer til, og det kan hende jeg refererer til en fiktiv scene jeg har funnet opp i mitt eget hode. Du kan sammenligne bloggen min med en intern vits: Var du ikke på rett sted til rett tid, så kommer du ikke til å skjønne greia uansett hvor mye du prøver. Hahaha, jeg er awesome. :D

2 kommentarer:

  1. Totalt awesome :)
    Frotsett å skriv, du! Gleder meg til hvert eneste innlegg :)
    M.

    SvarSlett
  2. haha, bra sagt. da føler jeg at jeg konstant har vært på rett plass til rett tid, for jeg skjønner alt hva du skriver, hehe. stå på!
    liss <3

    SvarSlett